Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Ανοιξιάτικα τρόφιμα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα κιλά του χειμώνα!!

Με τον ερχομό την άνοιξης, μερικοί από μας έχουν μείνει με ένα δυσάρεστο σουβενίρ από τον χειμώνα, επιπλέον κιλά. Αν και τον χειμώνα, αυτά μπορεί να μας διατηρούν ζεστούς και να μας προφυλάσουν από το κρύο, την άνοιξη όμως τα πράγματα αλλάζουν. Τα καλά νέα είναι ότι πολλά ανοιξιάτικα τρόφιμα προωθούν την απώλεια βάρους φυσικά, και όχι μόνο επειδή έχουν μειωμένες θερμίδες , αλλά και επειδή έχουν αυξημένες φυτικές ίνες, που βοηθούν στον κορεσμό. Κάποιες από τις ανοιξιάτικες τροφές είναι οι παρακάτω .

1. Φράουλες
clip_image002
Η αυξημένη περιεκτικότητα φυτικών ινών στις φράουλες τις καθιστά μια καλή επιλογή για την απώλεια βάρους. Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Nutrition διαπίστωσε ότι τα άτομα που κατανάλωναν επιπλέον 8 γραμμάρια φυτικών ινών ανά 1.000 θερμίδες την ημέρα έχασαν περίπου 4 1/2 κιλά.  Ένα φλιτζάνι φράουλες έχει 3 γραμμάρια φυτικών ινών και περισσότερη από την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα της βιταμίνης C.

2. Αυγά
clip_image004
Τα αυγά είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνης, η οποία προκαλεί κορεσμό. Σε μία μελέτη, άτομα που έκαναν δίαιτα και έτρωγαν αυγά για πρωινό έχασαν περισσότερο από το διπλάσιο βάρος από αυτούς που πήραν την ίδια ποσότητα θερμίδων από ένα κουλούρι για πρωινό.


3. Πράσινη σαλάτα

clip_image006Μία τέτοια σαλάτα είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες. Επίσης μπορεί να σας αποτρέψει απ την πρόσληψη τροφών υψηλής θερμιδικής αξίας. Έρευνα από το Penn State δείχνει ότι η κατανάλωση ενός πιάτου σαλάτας πριν το γεύμα μπορεί να μειώσει την συνολική πρόσληψη θερμίδων σε ένα γεύμα έως και 12%.Τί γίνεται όμως αν δεν είσαι οπαδός της σαλάτας; Οι σούπες λαχανικών δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα (στην πραγματικότητα, μια άλλη μελέτη διαπίστωσε ότι τα άτομα που ξεκίνησαν το μεσημεριανό γεύμα με σούπα λαχανικών κατέληξαν να τρώνε 20% λιγότερο από εκείνους που παρέλειπαν τη σούπα).

4. Μανιτάρια
clip_image008
Τα ψημένα μανιτάρια αν και έχουν γεύση κρέατος, έχουν μόνο ένα μικρό ποσοστό θερμίδων και λίπους του κόκκινου κρέατος.  Έρευνες έχουν αναφέρει ότι τα άτομα που έτρωγαν μανιτάρια, αισθάνθηκαν εξίσου ικανοποιημένοι όπως όταν είχαν φάει την ίδια ποσότητα σε βοδινό κρέας.


 
Κατεργάρη Υβόνη Διαιτολόγος Διατροφολόγος



Πηγή:
μετάφραση άρθρου:http://www.eatingwell.com/nutrition_health






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου